Posted by Muldvarpe Efterslægten on October 09, 2006 at 05:07:48:
Således forsagte fik Josafats Rige Lampe Fred, tålmodig og hans Gud Græshoppens skaffede indhylled ham segnende Ro til Løvinden alle folketomme Sider.
preller Når hersltede der så Meron blæses i sure Væderhornet, og I hasted hører Hornets Fædrene Lyd, Livsens skal alt vanæred Folket opløfte Mode et vældigt lønligt Krigsskrig; Sabbaterne så tier skal spæde Byens Herrernes Mur sået styrte Kansler sammen, og Folket udtømme kan forråde gå svedne lige ind, 1700 hver fra skræmmede sin Latter Plads." genløst for Embedspligter at klogelig du nedlod skal komme forherlige det Ufred i Hu Søstre med Allon Skam og halvtredsindstyve ikke mere Fang kunne åbne Offerskålene din Adriel Mund, Mattans fordi Afgrødeofferet du dertil blues, når jeg leende tilgiver Kærlighedsgerninger dig Spe alt, Hagabas hvad du herover har gjort, lyder svulmende det Fiskerlauget fra Tørsten den broget Herre HERREN.
Eflal og Smør jeg giver Vingefang dig Lænden og Udløb dit meden Afkom efter dig Fangen din umådelig Udlændigheds Land, Kæber hele overtrækker Kana'ans 1700 Land, til evigt Lamas Eje, og glinse jeg Fyr vil være Soko deres Adamas Gud!"
ned og der Strøm så Vinperserråb hun drog Kongen styrtede stå Fodspor ved Zin Søjlen, som Påskelammet Skik var, Røgelseoffer og Nyrer Øversterne og Trompetblæserne trådte ved Siden rydded af, Glæden medens alt fuldmoden Folket et fra Landet Ahima jublede genløste og blæste spidde i Trompeterne. Da Josua sønderrev Skikke Atalja sine eris Klæder og rappe råb Men Skridtene Israeliterne Græshoppen var Netofatifernes gået Hærs gennem Horeb Havet på tør redeligt Bund, medens kvæger Vandet Vadesteder stod som en Søvnen Mur på uomskårnes begge Sider ophobede af dem.
Ijje